ULS SINDIA - Ufìtziu Limba Sarda de su Comune de Sindìa (NU)

SOS TRES SANTOS E SAS BANDELAS SU MURALES DE PINA MONNE IN SA DOMO VIRDIS IN S’ISTRADONE

SOS TRES SANTOS E SAS BANDELAS IN  SU MURALE DE PINA MONNE IN SA DOMO VIRDIS IN S’ISTRADONE

Dae pagu prus de unu mese in s’Istradone de Sindia, b’at una novidade chi est agradessida medaa a sa zente de Sindia e a sos turistas.

In su murale fattu dae s’artista PINA MONNE, pintadu in sa domo Virdis, sunt pintados sos Santos Zorzi, Raffaele e Isidoro e sas Bandelas pro sas battor dies de sa festa.

Su murales est istadu crefidu dae s’Amministratzione Comunale.

 

SINDIA. «Cavalli, che passione!». Il Comune ha incaricato un’artista di realizzare un grosso murale sul tema. Sta allestendo l’opera Pina Monne di Irgoli. In piazza Monumento prende corpo un murale con cavalli e fantini che simulano la parata di una delle più partecipate manifestazioni equestri del paese: le ardie della festa dei tre santi (Giorgio, Raffaele e Isidoro), che ogni anno coinvolgono oltre cento cavalieri.  Il murale, che copre un’area di oltre 40 metri quadrati, viene realizzato nella casa dei familiari di Pietro Paolo Virdis, il calciatore che ha indossato la maglia del Cagliari e della Juventus. L’opera, verrà inaugurata tra qualche settimana. (t.c.)

 

SOS TRES SANTOS E SAS BANDELAS SU MURALES DE PINA MONNE IN SA DOMO VIRDIS IN S’ISTRADONEultima modifica: 2009-08-31T10:47:00+00:00da
Reposta per primo quest’articolo